مسیو ماسل گینر Massive Mascle Gainer
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

مخلوط پروتئيني منحصر به فرد ما تمامي اسيد آمينه هاي ضروري را كه بدن شما براي رشد به آنها احتياج دارد تامين مي كند. گين پرو ( Gain Pro ) يك تركيب مخصوص است كه در حرارت پائين پردازش شده و شامل وي پروتئين متمركز شده – كه بصورت بسيار سريع با كلسيم تركيب شده است– به همراه پودر سفيده تخم مرغ و سديم است. گين پرو داراي نوعي اسيد آمينه برتر به همراه لاكتوز ( قند شير) كم است و به راحتي تركيب مي شود و به مخلوط كن نيز نيازي ندارد.

 مخلوط كربوهيدرات منحصر به فرد ما شامل پليمرهاي (جسمي كه از تركيب ذرات متشابه التركيب واز تكرار واحدهاي ساختماني يكنوخت ايجاد شده باشد) گلوكزي در يك منبع بالاتر از كربوهيدرات هايي است كه كالري هاي با كيفيت بالا و همچني يك منبع عالي انرژي را براي شما تهيه مي كنند. ما تنها از كربوهيدرات هاي كافي براي كمك به دوباره پر كردن ذخاير گليكوژن شما (براي بهينه سازي روند ترميم بدن) استفاده كرده ايم تا شما مجبور نشويد كه توده جرم عضلاني خود را به وسيله كربوهيدرات هاي ساده (مانند شكر), خصوصا كربوهيدرات هايي كه سريع پاسخ مي دهند, اضافه كنيد.

 چربي منبع متمركز شده اي از انرژي  است كه دو برابر بيشتر از پروتئين و كربوهيدرات انرژي توليد مي كند. چربي همچنين براي پوسته تمامي سلول هاي بدن, پوشش عصب ها, هضم راحت تر و از همه مهم تر فرآورده هاي هورموني بدن ضروري است.

 مخلوط اين مكمل با شير كالري هاي بدن شما را حتي بيشتر (به ميزان 905 كالري وقتي با شير كم چرب و 1069 كالري وقتي با شير چرب مخلوط مي شود)‌ افزايش مي دهد. تركيب مسيو ماسل گينر در يك رژيم معقول و با يك برنامه تمرينات ورزشي شديد بهترين نتيجه را براي شما در بر خواهد داشت.


 طريقه مصرف:

4 پيمانه را با شير – آب و يا خامه مخلوط كنيد تا نوشيدني مورد علاقه تان تهيه شود و براي 30 تا 60 ثانيه هم بزنيد.


 هر 4 پيمانه شامل:

كالري        693

چربي         13 گرم

كلسترول    129 ميلي گرم

سديم        300 ميلي گرم

كربوهيدرات 94 گرم

پروتئين       50 گرم

 


* پروتئين بالا
* شامل كالري هاي پر قدرت و سالم
* محتوي جديدترين فرمول هاي غذايي

اين مكمل برترين مكمل غذايي ورزشي موجود براي افزايش وزن و عضله سازي است و شما به وسيله آن مي توانيد بهتر از هر زمان ديگري افزايش وزن داشته باشيد چرا كه مگامس 4000 به وسيله همان تيمي كه مگامس 2000 را عرضه كرده اند تهيه شده و در حال حاضر برترين افزايش دهنده وزن در جهان مي باشد. مگامس 4000 كارخانه وايدر حاوي طيف وسيعي از انواع پروتئين ها و كالري هايي است كه براي افزايش وزن و عضله سازي به كار مي روند
شما نميتوانيد مكمل ديگري تهيه كنيد كه از اين مكمل قوي تر - قابل اطمينان تر و خوشمزه تر باشد. اگر مي خواهيد كه مانند يك ورزشكار حرفه اي اضافه وزن  داشته باشيد بايد دو كار انجام دهيد: تمرينات ورزشي را انجام دهيد و از مگامس 4000 استفاده كنيد

اين مكمل در بسته های 1.6 و3.2 و 4.2 و 8.2 کیلوگرمی و طعم  شكلات به بازار عرضه مي شود

طريقه مصرف
يك و نيم پيمانه از اين مكمل را با يك و نيم پيمانه شير كم چرب مخلوط كرده و با مخلوط كن هم بزنيد تا مايع كرم مانندي تهيه شود. مي توانيد انواع ميوه هاي مورد علاقه خود را به ان اضافه كنيد و مصرف نمائيد. توجه داشته باشيد كه مخلوط سريعا پس از تهيه بايد مصرف شود

هر 100 گرم شامل:

چربی : 1.4 گرم

کربوهیدرات : 72 گرم

پروتئين : 19 گرم


* شامل يك شبكه نسخه پردازي شده سلولي MYOXX با فرمولي منحصر به فرد است كه جهت پشتيباني از تكثير فيبرهاي عضلاني طراحي شده است و به اين صورت حجم عضلاني زيادي را به تركيب فعلي شما اضافه مي كند.

* حاوي يك شبكه مصرفي گلوكز است كه موجب افزايش حساسيت انسولين شده و بدينوسيله باعث جداسازي پروتئين جهت ايجاد حجم عضلاني مي گردد.

* گرم به گرم كالري و پروتئين بيشتري را نسبت به محصولات همرديف ارائه مي دهد.

* فيبر عضلاني را با افزايش تعداد مايونوكلير موجود در هر يك از سلولهاي عضلاني فعال مي سازد. مانند اينكه فيبرهاي عضلاني شما داراي مغزي باشند كه براي توليد سريع و بيشتر پروتئين به خصوص بعد از تمرينات ورزشي سيگنال هايي را به سلولهاي عضلاني بفرستند.

چنانچه از ورزشكاران جواني هستيد كه شديدا به دنبال افزايش سايز مي باشند مايودرايو افزايش دهنده بي نظير وزن گروه SAN‌ پاسخ نياز شما مي باشد. اين مكمل حاوي يك شبكه بي نظير جهت انباشته ساختن حجم خالص در ماهيچه ها بدون ذخيره چربي است.

در هر وعده از مايودرايو شبكه تكثير كننده سلولي MYOXX جهت حمايت از بزرگ شدن و تكثير فيبرهاي عضلاني (هايپرتروفي) و به همان ميزان توليد مجدد و اضافي بافت عضلاني (هايپرپليژيا) در نظر گرفته شده است.

حجم بالايي از عناصر مقوي موجود در مايودرايو با احيا كردن سلولهايي كه در طول تمرينات ورزشي آسيب ديده اند عملا به عنوان يك تكثير كننده سلولها ميزان قدرت و عضلاني شدن ماهيچه ها را افزايش داده و در عين حال زمان ترميم بافتهاي عضلاني را كاهش مي دهند.

مايودرايو با داشتن فرمول قدرتمند ترميم كنندگي بافتهاي عضلاني در مقايسه با محصولات قديمي تر رقبا گلوكز و پروتئين بيشتري را به سلولها مي رساند. در واقع تا به امروز هيچ يك از اين مكمل ها به فرمول بي نظير مايودرايو حتي نزديك هم نشده اند.

ورزشكاران مي توانند با اطمينان از اينكه نياز آنها به پروتئين بعد از MYOTEIN با مصرف 60 گرم از پروتئين منحصر به فرد - با كيفيت - فوق العاده خالص و سريع العمل برآورده خواهد شد بعد از تمرينات ورزشي جهت دستيابي به حجم خالص عضلاني بدون چربي به استراحت بپردازند.

این محصول در بسته بندی ۲۴۰۰ گرمی‌ و در طعم‌های شکلات،توت فرنگی و وانیل عرضه میشود.

هر ۴پیمانه از این محصول شامل :

چربی‌                  3 گرم

کربوهیدرات          50 گرم

پروتئين                40 گرم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 140
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 2093
بازدید کل : 642456
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل